Friday 14 February 2014

Mimpi Jadi kenyataan setelah kematian!!!

Bermimpi Tentang Kematian, Akhirnya Ia Jadi Kenyataan | Seorang selebriti dari Indonesia, Aden yang merupakan penyanyi kumpulan Nasyid Edcoustik dilaporkan telah bermimpi mengenai kematian dan memuatnaik satu Tweet dilaman sosialnya itu berkenaan mimpi itu.


Bermimpi Tentang Kematian,  Akhirnya Ia Jadi Kenyataan

Mimpi beliau mengenai kematian akhirnya menjadi nyata, Deden Supriadi atau yang akrab disapa Deden 'Edcoustic' yang berusia 34 tahun itu menghembuskan nafasnya yang terakhir selepas waktu Isyak di Rumah Sakit Al-Islam, Indonesia pada 31 disember 2013 lalu hanya beberapa hari selepas beliau mendapat petanda tersebut.


Sebelum ini, beberapa laporan menyiarkan mengenai kesihatan Aden yang tidak menentu sehingga terpaksa dimasukkan ke hospital.

http://cikyanzone.blogspot.com/2014/02/gambar-lucu-bahagian-25.html

Jenazah allahyarham telah selamat dikebumikan di Bandung, Indonesia. Edcoustic menerbitkan album sulung mereka berjudul Masa Muda pada Oktober 2004.


Semoga roh beliau dicucuri rahmat dan di tempatkan dikalangan mukmin yang beriman serta beramal soleh, beliau beruntung kerana menerima "petanda" awal mungkin beliau telah bersedia untuk menghadapinya. Wallahualam.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kami memerlukan sumbangan anda untuk menaik taraf blog ini, Hanya click iklan ini

Penciptaan Saya

Tingkatkan traffik anda di sini

BlogPingSite ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free My Ping in TotalPing.com Blogged.my free bloggers backlinks - link building services where you can get link exchange free 100% to create backlinks for SEO Ping your blog, website, or RSS feed for Free Breaking News Free Geoogle ADS profitreload