Sunday 19 May 2013

terkini: Bapa rayu anak kembali ke pangkuan keluarga


DI SUNGAI PETANI - SEORANG gadis yang menghilangkan diri sejak dua bulan lalu, kembali ke pangkuan keluarga oleh bapanya.

Menurut sumber, anaknya yang berumur 25 tahun, pulang ke rumah di sini ialah pada pertengahan Mac lalu untuk menghantar barangan peribadinya selepas tamat pengajian di UITM Shah Alam dalam bidang Sarjana Muda Kepujian Kimia Gunaan.
Tidak berapa lama anaknya keluar semula dan berjanji akan pulang semula ke rumah seminggu selepas itu, bagaimanapun pada 29 Mac, tidak lama selepas itubbapanya menerima panggilan telefon mengatakan bahawa anak saya tidak membuat pembayaran baki 10 hari terakhir sewaan sebuah kenderaan, yang disewa untuk tempoh dua bulan.
Terkejut dengan berita itu, dia dan isteri terus membuat laporan polis mengenai kehilangannya.
"Setakat ini, kami dimaklumkan bahawa polis sudah menemui kereta sewa itu yang ditinggalkan di tepi jalan di Shah Alam.
Punca kehilangan anaknyar dipercayai mempunyai kaitan dengan teman lelakinya. Setelah mengetahui dia menjalin hubungan dengan seorang penganggur berusia 29 tahun, tiga tahun lalu, keluarganya menasihati dia agar memutuskan hubungan demi kebaikannya, namun tidak diendahkannya.
Keluarnya harap anaknya kembali ke pangkuan keluarga. Ibu bapanya sayang kepada dia dan tidak memusuhinya.

2 comments:

  1. tu laa.. kerana cinta boleh tinggalkan keluarga. Harap budak perempuan tu masih sihat dan kembali semula ke rumah hendaknya.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kami memerlukan sumbangan anda untuk menaik taraf blog ini, Hanya click iklan ini

Penciptaan Saya

Tingkatkan traffik anda di sini

BlogPingSite ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free My Ping in TotalPing.com Blogged.my free bloggers backlinks - link building services where you can get link exchange free 100% to create backlinks for SEO Ping your blog, website, or RSS feed for Free Breaking News Free Geoogle ADS profitreload